BLOGI

Tämä blogi on Suomen Akvarellitaiteen yhdistyksen jäsenien oma palsta, johon voit kirjoittaa ajatuksiasi ties mistä, kertoa näyttelyistäsi, kertoa järjestämistäsi kursseista (yksityiskohdat mielellään linkin kautta omIlla sivuIllasi). Ja niin edelleen. Kirjoitukset säilytetään vuoden ajan. Voit myös poistaa juttujasi, kun ne eivät enää ole ajankohtaisia. Aihesanoilla löydät itsellesi mielenkiintoisia juttuja. Voit kommentoida toisten kirjoituksia ja tykätä niistä.

Voidaksesi kirjoittaa blogiin tai kommentoida toisten tekstejä, sinun tulee olla kirjautunut. Mahdolliset juttuun liittyvät kuvat laitetaan liitteiksi. Ei-jäsenet voivat kommentoida juttuja Facebookissa.

Kirjoituksissamme noudatamme netikettiä. Jos et voi sanoa nätisti, mieti, kannattaako sanoa ollenkaan.

Kuvataiteen päivä 10.7.2017 Galleria Levolassa Perniössä, jossa opastettiin 6-12 vuotiaita lapsia maalaamaan akvarelleja! Uusia taiteilijoita syntyi mukavassa maalaustapahtumassa! Upea päivä,  kiitos Kaisa-Leena Kaarloselle, Jorma Tenhuselle ja Milja Turuselle!

+ 5 liitettä
11. July 2017 8:59

Taidegalleria Levolassa, Perniöntie 1719, 25520 Perniö (Salo) on 23.7.2017 asti nähtävänä Nandor Mikolan akvarelleja. Aukioloajat ke-su 13-17. Tervetuloa kauempaakin!

09. July 2017 7:47