Jäsentiedotteet

Tällä sivulla on aina linkki viimeisimpiin jäsentiedotteesiin sekä muita yleisempiä tiedotteita.

Jäsentiedote 3/2017
Jäsentiedote 4/2017

YLIMÄÄRÄINEN JÄSENKOKOUS

Syyskokouksen päätöksen mukaisesti jäsenistö kutsutaan ylimääräiseen jäsenkokoukseen la 13.1.2017 klo 12 valitsemaan yhdistykselle uusi puheenjohtaja, jota ei syyskokouksesssa voitu valita. Kokous pidetään Aikuisopistossa, Töölöntullinkatu 8, Helsinki. Kutsun voit klikata auki tästä

JOULUTERVEHDYS

Leppoisaa ja siunattua joulua teille jokaiselle!
Lämpimästi, Kaisa-Leena Kaarlonen, SAyn puh.joht.

YHDISTYKSEN NETTISIVUT UUDELLE ALUSTALLE

Suomen Akvarellitaiteen yhdistyksen sivut siirretään uudelle alustalle. Tämä on tekninen muutos. Sivujen sisältö säilyy ennallaan. Muutosta tuo se, että sivuille tulee myös ruotsin- ja englanninkieliset osiot. Sisältö käännetään soveltuvin osin. Jos käännöstä ei syystä tai toisesta ole saatavilla, tiedot ovat niillä sivuilla suomeksi.

Jäsenien tähän mennessä nykyisille nettisivuille syöttämät tiedot ja kuvat siirtyvät uudelle alustalle.

Niille jäsenille, joilla jo on käyttäjätunnus ja salasana, tullaan sähköpostitse lähettämään uusi salasana. Se kannattaa sitten muuttaa omissa tiedoissa. Käyttäjätunnus säilyy ennallaan. Nyt on hyvä tarkistaa omista tiedoista, että siellä on oikea sähköpostiosoite.

Ne jäsenet, jotka eivät vielä ole rekisteröityneet sivujen käyttäjiksi, saavat ohjeet uusien sivujen kohdasta Kirjaudu sisään. Kun jäsen on täyttänyt pyydetyt tiedot, hän lähettää ne jäsenrekisteriä hoitavalle henkilölle painamalla Lähetä. Kun jäsenyys on tarkistettu, ilmoitetaan jäsenelle, että hän voi kirjautua sivuille.

Tämä hieman pitkittää prosessia, mutta on havaittu tarpeelliseksi, jotta vain jäsenmaksunsa maksaneet jäsenet pääsevät kirjautumaan.
Tarkkaa ajankohtaa sivujen siirtämiselle ei vielä ole, sillä uudella alustalla on vielä jotain työstettävää. Mikäli myöhemmin huomaatte jotain kummallista sivujen toiminnoissa, voitte ilmoittaa siitä Yhteystiedot à Ota yhteyttä –lomakkeella.

Tuu mukaan!

Uusi hallitus on valittu ja vuosi kääntyy loppua kohti. Sinulla on nyt hieno tilaisuus tulla mukaan tekemään yhdistyksestä vieläkin hienompi. Yhdistys täyttää ensi vuonna 20 vuotta ja toimikunnissa ja työryhmissä kaivataan uusia tekijöitä ja ajatuksia ja ideoita. Ota yhteyttä sihteeriin sihteeri@gmail.com ja kerro itsestäsi ja siitä, mitä hommia mielelläsi tekisit!

Yhdistyksen uusi esite

Syyskokouksessa oli jaossa yhdistyksen uusi esite. Voit lukea se täältä. Jos haluat itsellesi esitteitä, ota yhteyttä Ritva Pesoseen, ritvampesonen@gmail.com.

Lappu maalauksen taakse

Tästä voit ladata itsellesi arkillisen lappuja, jonka voit kiinnittää maalauksesi taakse ja kertoa siitä oleelliset tiedot. Näitä jaettiin syyskokouksessa, joillakin tällainen arkki saattaa siis jo olla.

Yhdistykseltä laskutettavaa?

Jos sinulla on kuluja, jotka liittyvät yhdistyksen toimintaan ja joiden veloittamisesta olet etukäteen sopinut, tulosta tästä lomake, täytä se ja toimita se yhdistykselle kuitttiesi kanssa.

Kirjautumisohje nettisivulle

Nettisivuja ollaan siirtämässä uudelle alustalle. Tämän myötä kirjautumisen pitäisi helpottua.

Siihen saakka:

Mistä saan käyttäjätunnuksen ja salasanan? Kas tässä ohjeet:

Klikkaa ”Kirjaudu sisään”. Sitten klikkaat ”Oletko nykyinen jäsen? Paina tästä.” Tulet jäsenhakemussivulle. Siinä on vaaleanpunaisella pohjalla ohje, jossa pyydetään ruksaamaan ruutu ”Olen nykyinen jäsen”. Sitten täytät yhteystietosi ja suhteesi akvarelliin; cv:tä ja työnäytteitä ei tarvitse lähetellä, sillä ethän ole lähettämässä jäsenhakemusta. Kun ruksaat tuon ”Olen nykyinen jäsen” –kohdan, saat ”Lähetä” nappulaa painamalla käyttäjätunnuksen ja salasanan sähköpostiisi.

Sitten kirjaudut saamillasi tunnuksilla. Nyt pääset antamaan omat tietosi, muuttamaan salasanan, laittamaan oman profiilikuvasi, laittamaan linkin omille sivuillesi, lataamaan cv:si, jos haluat. Sen jälkeen voitkin lisäillä omia kuviasi.

Kuvien määrällä ei ole ylärajaa. Jokaisella on 10 megatavua tilaa. Lataussysteemissä olevalla työkalulla voit muuttaa sen kuvan kokoa, jota olet lataamassa.

Nettisivujen blogi on yhdistyksen jäsenten foorumi, johon voit laittaa kutsut näyttelyjesi avajaisiin, kertoa vaikka mukavasta maalausmatkasta Tulimaahan, kommentoida jotain uutista tms. Jotta voit kirjoittaa blogiin tai kommentoida siellä olevia kirjoituksia, sinun tulee olla kirjautunut sivuille. MUISTA RUKSATA KOHTA "EN OLE ROBOTTI".