Jäsentiedotteet

Tällä sivulla on aina linkki viimeisimpiin jäsentiedotteesiin sekä muita yleisempiä tiedotteita.

Jäsentiedote 1 / 2017. Tiedotteesta puuttuu ECWS:n hakulomake, jonka löydät mm. tästä.
Jäsentiedote 2 / 2017
Tiedote Suomen kuvataiteen päivästä

Lappu maalauksen taakse

Tästä voit ladata itsellesi arkillisen lappuja, jonka voit kiinnittää maalauksesi taakse ja kertoa siitä oleelliset tiedot. Näitä jaettiin syyskokouksessa, joillakin tällainen arkki saattaa siis jo olla.

Yhdistykseltä laskutettavaa?

Jos sinulla on kuluja, jotka liittyvät yhdistyksen toimintaan ja joiden veloittamisesta olet etukäteen sopinut, tulosta tästä lomake, täytä se ja toimita se yhdistykselle kuitttiesi kanssa.

Kirjautumisohje nettisivulle

Nettisivuja ollaan siirtämässä uudelle alustalle. Tämän myötä kirjautumisen pitäisi helpottua.

Siihen saakka:

Mistä saan käyttäjätunnuksen ja salasanan? Kas tässä ohjeet:

Klikkaa ”Kirjaudu sisään”. Sitten klikkaat ”Oletko nykyinen jäsen? Paina tästä.” Tulet jäsenhakemussivulle. Siinä on vaaleanpunaisella pohjalla ohje, jossa pyydetään ruksaamaan ruutu ”Olen nykyinen jäsen”. Sitten täytät yhteystietosi ja suhteesi akvarelliin; cv:tä ja työnäytteitä ei tarvitse lähetellä, sillä ethän ole lähettämässä jäsenhakemusta. Kun ruksaat tuon ”Olen nykyinen jäsen” –kohdan, saat ”Lähetä” nappulaa painamalla käyttäjätunnuksen ja salasanan sähköpostiisi.

Sitten kirjaudut saamillasi tunnuksilla. Nyt pääset antamaan omat tietosi, muuttamaan salasanan, laittamaan oman profiilikuvasi, laittamaan linkin omille sivuillesi, lataamaan cv:si, jos haluat. Sen jälkeen voitkin lisäillä omia kuviasi.

Kuvien määrällä ei ole ylärajaa. Jokaisella on 10 megatavua tilaa. Lataussysteemissä olevalla työkalulla voit muuttaa sen kuvan kokoa, jota olet lataamassa.

Nettisivujen blogi on yhdistyksen jäsenten foorumi, johon voit laittaa kutsut näyttelyjesi avajaisiin, kertoa vaikka mukavasta maalausmatkasta Tulimaahan, kommentoida jotain uutista tms. Jotta voit kirjoittaa blogiin tai kommentoida siellä olevia kirjoituksia, sinun tulee olla kirjautunut sivuille. MUISTA RUKSATA KOHTA "EN OLE ROBOTTI".

Ja muuta

Lapin taiteilijaseura esittelee neljä lappilaista taiteilijakotia, joita käytetään residenssitoimintaan. Rovaniemellä, Muodoslompolossa, Sodankylän Askassa ja Kolarin Sammalvaarassa sijaitsevat residenssit ovat Lapin taitelijaseuran jäsenten koteja, joissa on majoitus- ja työhuonetilaa.

Villa Korva, Kolari
Aska, Sodankylä