Kansainvälinen toiminta

ECWS:N 21. SYMPOSIUM KRAKOVASSA 3. – 8.9. 2018

ECWS:n seuraava symposium pidetään Krakovassa ensi syyskuussa. Krakova valittiin tapahtumapaikaksi siksi, että se on Puolan kuninkaallinen kaupunki ja sen kulttuuri- ja taidekeskus. Kaupungin anti on niin monipuolista ja rikasta, että pelkkä symposium ei tule riittämään. Niinpä ensimmäiset kolme päivää, 3. – 5.9., on varattu kaupunkiin tutustumiseen. Näiden päivien aikana järjestetään myös workshopeja sekä demonstraatioita.

Symposiumin aikana järjestetään retki Wieliczkan kuuluisaan suolakaivokseen. Tutustumme maanalaiseen museoon ja syömme lounasta luolastossa, 135 metrin syvyydessä.
Lisätietoja Krakovasta voit lukea osoitteista
www.krakow.pl/english ja www.krakov.travel/eng

Symposiumiin osallistuminen maksaa perinteiset 150 euroa. Se sisältää dokumentaation, workshopit, vapaa pääsyn kaikkiin tähän liittyviin näyttelyihin, pääsyn presentaatioihin, retken Wieliczkaan ja galaillallisen.

Yhdistys todennäköisesti järjestää ryhmämatkan.

ma 3. – ke 5.9.2018
Kaupunkiin tutustumista omin päin, maalausta, Puolan Akvarelliyhdistyksen näyttelyyn tutustuminen, yhteisiä tilaisuuksia

to 6.9.2018
Symposiumiin rekisteröinti
Opastettu kierros Krakovassa
Avajaiset
ECWS:n näyttelyn avajaiset
Päivällinen Morskie Oko –ravintolassa

pe 7.92018
Retki Wieliczkan suolakaivokselle
Suolakaivoksella vierailu
Lounas suolakaivoksessa
Krakovan ympäristöön tutustuminen
Akvarellimaalausta en plein air

la 8.9.2018
Krakova akvarellissa –kilpailu
Jäsenyhdistysten puheenjohtajien ja kansainvälisten asioiden yhteyshenkilöiden kokous
Galaillallinen
Akvarellikilpailun näyttely ja voittajan julistaminen
Symposiumin virallinen päättäminen

SAy saa lähettää näyttelyyn 18 työtä. Näyttelyyn osallistuminen maksaa 100 euroa, josta yhdistys on perinteisesti maksanut puolet. Näyttelyyn osallistuva taiteilija saa näyttelyluettelon osallistumismaksuun sisältyen. Päivällinen Morskie Oko –ravintolassa kuuluu myös hintaan.

Töiden koko (maalattu pinta) on 30 x 40 cm, 35 x 50 cm tai 50 x 70 cm pystyyn tai vaakaan. Jättäkää maalatun pinnan ulkopuolelle marginaali passepartout’hun kiinnittämistä varten.
Tarkemman aikataulut tulevat ensi vuoden puolella, kun uusi hallitus on järjestäytynyt. Sivuston päivittäjä tässä veikkailee jurytystä maaliskuussa ja töiden lähettämistä huhtikuun aikana.

Ja nyt maalaamaan!  Jos olet osallistunut aikaisemminkin, kannattaa valita joku aiemmasta poikkeava aihe.

Muut kuin yhdistyksen järjestämät tapahtumat

Toisinaan yhdistyksen tietoon tulee kansainvälisiä akvarellitapahtumia – kursseja, näyttelyjä – jotka varmaankin kiinnostavat yhdistyksen jäseniä. Tiedotamme niistä sitä mukaan, kun niistä tietoja saamme.