Liity jäseneksi

Yhdistyksen tarkoituksena on kohottaa akvarellitaiteen tasoa ja arvostusta Suomessa sekä koota yhteen akvarellitaiteen tekijät ja tukijat. Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt.

Jäsenmaksu

Vuonna 2017 jäsenmaksu on 38 euroa. Liittymismaksu on 20 euroa. Liittymis- ja jäsenmaksut maksetaan sitten, kun yhdistys on lähettänyt jäsenelle sitä koskevan laskun.

HUOM! Vuodesta 2018 lähtien jäsenmaksujen laskut lähetetään sähköpostilla niille, jotka ovat sen ilmoittaneet. Ne, joilla ei sähköpostia ole, saavat laskun postitse. Jos et ole laskua saanut, tarkistathan, että olet ilmoittanut mahdollisesta sähköpostiosoitteen muutoksesta ja olethan asiasta yhteydessä yhdistyksen sihteeriin: sihteerisay@gmail.com

Yhdistyksen syyskokous päättää maksujen suuruudesta. Kun liittymis- ja jäsenmaksu on maksettu, jäsen saa postitse sekä yhdistyksen että SKjL:n jäsenkortit.

Tukijäsenmaksu yhteisöille on 100 euroa.

Rekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä on Suomen Akvarellitaitieen yhdistys ry, PL 158, 00101 Helsinki.
  2. Yhdistyksellä on jäsenrekisteri, jota pitää yllä jäsenrekisteristä vastaava henkilö.
  3. Jäsenrekisteriä käytetään yhdistyksen sisäiseen tiedottamiseen ja yhdistyksen hallinnon ja toimikuntien muodostamiseen.
  4. Nettisivuston jäsengalleriassa julkisesti näkyvillä olevat tiedot ovat jäsenten sinne itse syöttämiä ja heidän hallinnoitavissaan. Ylläpidolla on pääsy tarpeellisiin yhteystietoihin.
  5. Jäsenrekisterin tietoja luovutetaan ainoastaan jäsenelle itselleen. Tietoja ei luovuteta EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle.

SAy:n jäsenrekisteri ja EU:n yleinen tietosuoja-asetus (astui voimaan 25.5.2018)

SAy tallentaa jäseniltään etu- ja sukunimen, postiosoitteen, puhelinnumeron sekä mahdollisen sähköpostiosoitteen, jotka jäsen on antanut pyrkiessään yhdistykseen. Jäsenrekisteriä pitää yllä ja päivittää (jäsenen omasta ilmoituksesta) SAy:n sihteeri sihteerisay@gmail.com. Say kerää jäesniltään vain toiminnan kannalta välttämättömät tiedot. Jäsenrekisterin tietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille ellei jäsenen kanssa niin ole tapauskohtaisesti sovittu. Rekisteriin sisältyviä henkilötietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.

SAy käyttää jäsentensä antamia tietoja vain sisäiseen tiedottamiseen
ja yhdistyksen hallinnon ja toimikuntien muodostamiseen. Jäsenkirje, jäsenlaskut sekä mahdolliset muut tiedotteet lähetetään sähköpostin kautta. Jäsenkortit (SAy ja Skjl) sekä halukkaille jäsenlehti lähetetään postin kautta neljästi vuodessa. Näyttelyiden takia saatamme olla esim. valittuihin yhteydessä myös puhelimitse. Jäsenen erotessa hänen tietonsa poistetaan rekisteristä. Jäsenrekisteri on sähköisessä muodossa sihteerillä (ylläpito, jäsenkortit), rahastonhoitajalla (jäsennmaksut), tiedottajalla (jäsenlehti) sekä jäsenlehden painolla (Arkkimetodi, jäsenlehtien postitus).

Lisätietoja jäsenrekisteristä: sihteerisay@gmail.com

Jäsenrekisterin muutokset

Kaikki muutokset jäsenrekisteriin (nimenmuutos, postiosoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite) ilmoitetaan osoitteeseen sihteerisay@gmail.com

Jäsenrekisteriä koskevat tiedustelut sihteeri Inari Pesoselle, sihteerisay@gmail.com

Akvartin postituslistaan liittyminen (nykyiset jäsenet)

Huom nykyinen jäsen! Akvart galleria kerää omaa postituslistaansa. Jos jatkossa haluat Akvartin kutsut omaan sähköpostiisi, ilmoita siitä Akvartiin osoitteella galleriaakvart@gmail.com otsikolla SAy:n jäsenosoitteet. Uudet jäsenet voivat ruksata tämän asian jäsenhakulomakkeessa.

Jäseneksi haku

SAy:n jäseneksi voi hakea alla olevalla sähköisellä jäsenhakulomakkeella
TAI
Voit myös tulostaa hakemuslomakkeen tämän linkin takaa, täyttää sen käsin ja postittaa teosnäytteiden kera yhdistyksen osoitteeseen.
Postitusosoite: Suomen Akvarellitaiteen yhdistys ry , PL 158,  00101 HELSINKI

Etunimi: